HON SHA ZA SHO NEN

HON SHA ZA SHO NEN

Ez a szimbólum irányítja az energiát a mentális testbe.Ez a kulcs mellyel a Reikit távolságot legyőzve küldhetsz,de a múltba is és a jövőbe is használhatod.
Az Én felismerése után eltűnik minden akadály. Ha a szellem felismeri, hogy nincsenek akadályok akkor mi is felismerjük, hogy a lineáris idővonal csak egy illúzió mint minden más is.

Ennek a felismerésnek köszönhetően végre harmóniában élhetünk.Megvilágosodás a felismerése annak, hogy isten bennünk lakozik.
(ejtsd: Hon Sasszé Só Nenn. a mantrákat mindig 9 szer kell elismételni.)a távgyógyítás szimbóluma.

Jelentése:
„A bennem lévő Buddha (vagy Isten) látja a benned lévő Buddhát(vagy Istent).” Segítségül hívja ezt a kettősség nélküli teret, melyben nincs elkülönülés.
Ez a szimbólum Dr. Usuival van kapcsolatban.A szín, mely ehhez a szimbólumhoz kapcsolható: a fehér lila háttérben,vagy az ibolya. Az elem a levegő.

Ezzel a szimbólummal szoktak kezdeni és befejezni egy Reiki kezelést. Elsődlegesen arra használják, hogy energiát küldjenek olyan valakinek, aki nincs jelen. Amikor ezt teszed, képzeld el a személyt kezeidben és mondd halkan a kifejezést háromszor. A másik két szimbólumot is használhatod távgyógyításkor a további erősítéshez. Amikor ténylegesen távgyógyítást végzel,ne lépd túl a húsz percet.

A Hon-Sha-Ze-Sho-Nen-jel magas piramist formáz,

és az emberi testre hasonlít. Angolul „pagodaként" is ismerik, de a korábbi „sztúpa" elnevezés talán pontosabb (a sztúpa a tantrikus buddhizmusban az öt csakrát vagy az öt elemet képviselő szobor, illetve épület). fordításban a „Nincs múlt, nincs jelen, nincs jövő" jelentéssel bír.
A legtöbb gyógyítónak azt tanítják, ez a távgyógyítás szimbóluma. Ez igaz is, ám a rendkívül erős kép használatának csak a kezdete. A Hon-Sha-Ze-Sho-Nen-jel az energia,amely a reiki-gyógyítást távolságon, téren és időn túlra közvetíti.
Távgyógyításban mindig használjuk, és az önmagunkon vagy másokon alkalmazott kézrátétel alkalmával is. A leghatékonyabb a közvetlen gyógyító üléseken való használata. A hatókörét tekintve a reiki II energiakulcsok és talán a reiki III szimbólumai közül is ez a legerősebb és a legösszetettebb.

A Hon-Sha-Ze-Sho-Nen-jel az Akasha Krónikába, a valamennyi lélek életéről készült

feljegyzésekbe is bejárást kínál, ezért a karma-gyógyításban van a legfontosabb szerepe. Az Akasha Krónika leírja valamennyi léleknek a jelen életidőt is tartalmazó sok testet öltése karmikus céljait, kötelezettségeit, megállapodásait és életfeladatát. A szimbólumot a gyógyításban használva a jelen élet sérüléseit átprogramozhatjuk úgy,hogy azok szó szerint megváltoztatják a jövőt. Fölfedhetjük és elengedhetjük az elmúlt életek mintáit, teljesíthetjük a karmikus kötelezettségeket. A közvetlen kézrátétes üléseken, általában egymást követő gyógyítások alatt ez mind bekövetkezik. Az eljárást öngyógyításra is használhatjuk.

Példa: Gyermekkori sérülés. A Hon-Sha-Ze-Sho-Nen-jel a Sei-He-Ki hatáskörébe tartozó tudatalatti helyett a tudatos elmével, a mentális testtel dolgozik, ezért ez a folyamat következő állomása. Miután az illető átélte az érzelmet, a Hon-Sha-Ze- Sho-Nen-jel választási és cselekvési lehetőségeket kínál. Amikor olyan beteget gyógyítunk, aki nem érti a teljes képet, aki még nem ment végig az érzelmeken, a reiki-gyógyítást a Sei-He-Ki-jellel folytassuk, egészen addig, amíg el nem jut erre a pontra.

a Hon-Sha-Ze-Sho-Nen-jel használatának első lépése annak lerajzolása vagy képzeletbeli megjelenítése, miközben az illetőt arra kérjük, jellemezze magát mint gyereket. Majd a kézrátétel! folytatva az a kérésünk felé, látogassa meg gyermeki önmagát, és adjon ennek a gyermeki énjének gyógyítást. Adja át a reiki-energiát a sérült kicsinek, és mondja meg neki, hogy nincs-többé egyedül.

Ezalatt folytassuk a Hon-Sha-Ze-Sho-Nen-jel és esetleg a Sei- He-Ki-jel vizualizációját is. A gyermek kérhet valamit későbbi önmagától; biztassuk arra, hogy minden szükségeset adjon meg neki. Egyszerűen hangzik, de mélyen megrendítő és erőteljes gyógyítás lehet. A gyógyítottnak szüksége lehet utána néhány nyugodalmas napra ahhoz, hogy összegezze az ülésen történteket. Majd egy másik ülés alkalmával ismét juttassuk el a pácienst a gyermeki önmagához, ez alkalommal az első sérülést megelőző nap vagy éjszaka időpontjára.

Kéresünkre írja le a napot: mit csinál, érez és gondol a gyerek. Azután szorgalmazzuk annak

az elképzelését és elmondását, milyen lett volna az a nap vagy éjszaka akkor, ha a sérülés nem történt volna meg. Ennél a pontnál kezdjük alkalmazni a Hon-Sha-Ze-Sho-Nen-jelet. Milyen lett

Kérjük arra, hogy jelenítse meg ezt is.

Most vezessük a pácienst előbbre egy új életbe. Milyen lenne a rákövetkező nap,

ha a megelőző nap nem történt volna meg a sérülés. Milyen volna az élete hat hónappal

később,? Egy év múlva? Mennyiben változott volna az élete öt évvel később? Tíz év elmúltával? Milyen lenne ma? Milyen lenne az élete a mától számított öt év múlva, ha egyáltalán nem történt volna meg a sérülés? Fokozatosan bátorítsuk arra, képzelje el az életét a sérülés megtörténte nélkül.

Ezt a folyamatot, bármilyen fontos, az életet megváltoztató sérülés esetén alkalmazhatjuk.

Ha már eljuttattuk az illetőt a mostani időbe, kérjük meg, hogy a változásokat hozza

át a jelenbe és a jövőbe, s tegye azokat az élete részeivé. Ezzel egy időben sok-sok Hon-

Sha-Ze-Sho-Nen-jelet küldjünk felé.

Ellenkezhet, mondván: „De hát megtörtént! Hogyan viselkedhetnék úgy, mintha nem történt volna meg?" Nem letagadni igyekszünk a valóságot, hanem megváltoztatni és meggyógyítani a mai napig visszamaradt érzelmi károkat. Azt mondjuk neki: „Persze hogy megtörtént, de éppen most teremtett egy új valóságot. Melyiket szeretné a magáénak tudni közülük?" A páciens valószínűleg az elképzelt/vizualizált változatot választja. Utasítsuk arra, hogy helyezze azt be a jelenbe, és tegye a magáévá, azután nézze meg a jövőjét. Újból ismételjük meg a jel megformálását.

A kezelés végén hagyjuk a pácienst a szokásosnál hosszabb ideig pihenni. A teljes

mentális teste átrendeződik, és ez a folyamat esetleg egy hétig is eltarthat. A nyugalmas órákban filmszerűen lepereghetnek előtte a sérülés egyes jelenetei. A velük való foglalkozás mindössze abból áll, hogy figyelje meg és bocsássa el őket; ne harcoljon velük, és ne álljon nekik ellen. Ha a képekkel együtt érzelmek is fölkelnek, azok gyorsan elröppennek. Élje át őket tétlenül, gyorsan tovatűnnek.

E gyógyítás hatására megváltozik az élet. A fölszabadult régi érzelmekkel (érzelmi test

gyógyítása: Sei-He-Ki) és az újrateremtett öreg képekkel (mentális test gyógyítása: Hon-

Sha-Ze-Sho-Nen) a páciens előbbre lép az életében. Kiszabadította a sérülés élményét

az Akasha Krónikájából, és megoldotta a karmáját. Bár semmi sem tud változtatni az elszenvedett sérülés tényén, a gyógyítás megváltoztatta az érzelmi mintáját, és ezáltal mentesítette őt a károktól. Új képek újra programozzák az agyat. Ez a fajta gyógyítás évekkel is megrövidítheti a sérülésből való felépülés jellegzetes, hosszadalmas és nehéz folyamatát. Ami talán még ennél is fontosabb, az az, hogy megakadályozza a traumának az újabb és újabb életeken át ismétlődő karmikus mintává válását.



Hogyan rajzoljuk
a HONSHA ZA SHO NEN-t
Előszőr is rajzuoljuk mellmagasságban szorosan magunk előtt a levegőbe majd a HonShaZeShoNen elé pedig a CHOKU REI-t. Majd ismételd el 3 szor a HonShaZeShoNen Mantrát amit a Choku Rei 3 szori ismétlése követ.

Ezek után a kezelés célját fogalmazzuk meg 3 szor egymás utád (ugyanazon formában)Hosszabb megfogalmazásokat írjunk fel egy papírra és inkább olvassuk le.

Cél megfogalmazások.

Fontos, hogy az elérni kívánt kezelési cél pontosan fogalmazzuk meg.

Egy személyt a teljes nevével, születési dátumával és egy fényképpel róla (ha kéznél van) pontosan azonosítani tudunk.

Példa: Kis Anikó született 1967.december 12-én. Ha nem tudjuk a születésnapját akkor lehetséges egyéb jellemzők alapján azaonosítani, mint például,…sógornőm, barátnő, szomszédom, édesanyám unokatestvére. Stb. (Rózsi barátnőm kerti virágai, vagy a …. Baleset sérültjei.